PracaGrupypl.praca.dyskusjebezpłatne wdrożenie ???Re: bezpłatne wdrożenie ???
    From: Jacek Wojnarowski <j...@e...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: bezpłatne wdrożenie ???
    Date: Sat, 20 Nov 2004 12:31:25 +0100

    > Stoje przed takim oto dylematem , w związku z którym chciałbym uzyskać Waszą
    > poradę. Zaproponowano mnie pracę w branży,w której jestem czynny zawodowo od
    > blisko 3 lat. Zmienia się jedynie podmiot - konkurent rynkowy.

    Skoro "oni" zaproponowali Ci prace, to znaczy, ze zalezy im na Tobie.
    Idąc dalej, przedstawili Ci warunki, na ktore mozesz, ale nie musisz sie
    zgodzic. Wg mnie przedstaw sprawe krotko: ok, chce z wami wspolpracowac,
    ale ... (i tu przedstawiasz swoje zadania). Rozmowa w sprawie pracy to
    jest sprzedaz oraz negocjacja. Warunki na umowie sa zazwyczaj takie, jak
    przyszly pracownik sie sprzeda (no, chyba ze mowimy np o markecie, gdzie
    warunki sa rownie dla wszystkich).

    Pozdrawiam
    Jacek