PracaGrupypl.praca.dyskusjebezpłatne wdrożenie ???Re: bezpłatne wdrożenie ???
  • Data: 2004-11-18 21:40:01
    Temat: Re: bezpłatne wdrożenie ???
    Od: Mariusz 'BB' Trojanowski <m...@a...in.sig> szukaj wiadomości tego autora

    > Witajcie,
    >
    > Stoje przed takim oto dylematem , w związku z którym chciałbym uzyskać Waszą
    > poradę. Zaproponowano mnie pracę w branży,w której jestem czynny zawodowo od
    > blisko 3 lat. Zmienia się jedynie podmiot - konkurent rynkowy.
    >
    > Wszystko byloby w porządku, gdybym mógł podpisac już umowę. Niestety,
    > warunek jest taki : nim podpiszemy umowę, pracodawca życzy sobie,abym przez
    > ok 14 dni przychodził na 2-3 godz.dziennie,celem poznania firmy,specyfiki,
    > nauczenia się tego i owego,gdyż,jak twierdzi, w tym okresie będę i tak
> [...]

    Bzdura, bezprawie i taktyka "odcinania plasterków salami". Wierzysz, że
    po 2 godzinach ktoś Ci powie, że możesz iść do domu? Raczej wrzucą Ci
    tyle roboty, że będziesz siedział cały dzień.
    Cywilizowanym sposobem załatwienia takiej sprawy jest umowa na okres
    próbny. Jeśli naprawdę chcą Cię tylko na kilka godzin, możecie zawsze
    wpisać w niej 1/2 czy 1/4 etatu - o ile Ty się na to zgodzisz.

    Potraktuj to jako próbę sił. Powiedz, że oferujesz dobry towar (swoją
    pracę) za uczciwą, wynegocjowaną przez was cenę (zapłatę) i obserwuj
    reakcję. Ale ja trzymałbym się z daleka od pracodawcy, który już na
    początku robi takie sztuki.

    --
    Pozdrawiam @ Mariusz Trojanowski @@@ slotyzmok @ narod!ru (s <-> z) @@@
    "On nie potrafił się tak śmiać jak Aleksander Macedoński: do tego trzeba