    From: Roman Kubik <r...@p...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: bajeczki
    Date: 21 Sep 2002 09:36:32 GMT
    Sender: Roman Kubik <r...@f...sb.gov.pl>

    > Bzdura. Klient wysyłający przesyłkę utyka na etapie przesyłania serwerowi
    > odbiorcĂłw.
    > Nawet gdyby nie utykał, serwer nie przetwarzałby jej.

    a to Ci sie tylko wydaje. Wiele programow pocztowych odbiera wszystko co sie
    mu przysle i dopiero potem w razie potrzeby umieszcza w /dev/null
    a to po to, zeby nie mozna bylo stwierdzic jakie konta sa a jakich nie ma
    na danym serverze.
    Czasy kiedy EXPN dzialalo na kazdym SMTP-serverze minely juz niestety dawno :(
    czasy kiedy po RCPT TO: .... otrzymywalo sie cos innego niz OK tez powoli
    mijaja... raczej program odbiorczy po przemieleniu wiadomosci odsyla ja
    na adres nadawcy z adnotacja o niedostarczeniu i powodzie niedostarczenia.
    Wszystko zeby utrudnic zycie automatom zbierajacym adresy dla spamerow.

    a co do kont firowych na zewnetrznych komercyjnych serverach utrzymujacych
    wiele domen - tym bardziej trzeba chronic te konta, bo zwykle sa jakies
    ograniczenia na takie ,,zewnetrzne'' skrzynki nawet te komercyjne, i w takim
    wypadku juz aliasowanie kont jest klopotliwe - dodatkowe konta = dodatkowe
    oplaty...
    no i wiedza o aliasowaiu, dodatkowych kontach nie jest taka powszechna ;-)
    prosciej zalozyc gdziestam konto, zrobic rekrutacje i zapomniec o koncie.

    Aczkolwiek tez wolalbym, zeby pracodawcy szukajacy pracownikow
    podpisywali sie ,,norlanie'' i w sposob pelny...

    pozdrawiam

    romekk

    --
    http://naked.one.pl/~romek