PracaGrupypl.praca.dyskusjeart 18:1,2 i art 33 KPRe: art 18:1,2 i art 33 KP
  • Data: 2005-09-14 10:34:57
    Temat: Re: art 18:1,2 i art 33 KP
    Od: "MIKI_TK" <m...@p...ITEGOonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > odnosnie Art 33
    >
    > (Art. 33 [Umowy terminowe] Przy zawieraniu umowy o pracę na czas
    określony,
    > dłuższy niż 6 miesięcy, strony mogą przewidzieć dopuszczalność
    > wcześniejszego rozwiązania tej umowy za dwutygodniowym wypowiedzeniem.)
    >
    > poniewaz mam dluzszy okres wypowiedzenia niz kaze tu KP i uznaje go za
    mniej
    > korzystny dla siebie niz przepis KP.

    Barzdo przepraszam ale chyba coś pokręciłas/łeś przecież jest wyraźnie
    określone
    >strony mogą przewidzieć dopuszczalność wcześniejszego rozwiązania tej umowy
    za dwutygodniowym wypowiedzeniem.
    czyli jeśli prcownikow będzie się spieszyło a pracodawca się zgodzi to mogą
    ustalić że rozstają się po 2 tygodniach, ale jeśli w UoP jest zapis że w
    przypadku wcześniejszego wypowiedzenia masz tylko 2 tygodnie wypowiedzenia
    to rzezywiście jest do dla pracownika bardziej niekorzystne niż ustalone w
    KP. Normalnie takie wypowiedzenie powinno trwać miesiac.
    Przynajmniej ja to tak rozumiem
    Pozdarwiam
    Michał