PracaGrupypl.praca.dyskusjeambitni pracownicyRe: ambitni pracownicy
  • Data: 2004-12-30 06:12:14
    Temat: Re: ambitni pracownicy
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mavik; <4...@n...onet.pl> :

    > Witam
    > Mam pytanie takie może ktoś mi odpowie
    > Dlaczego ludzie z popegierowskich wsi którzy przyjechali do Warszawy do pracy
    > są tacy ambitni i zarozumiali?

    Bo spalili za sobą wszystkie mosty? Jak byś przyjechał z
    popegieerowskiej wsi do W-wy, trochę pokorzystał z wielkomiejskich
    "luksusów", to dałbyś się zabić, żeby nie wrócić na stare śmieci -
    jedyna nadzieja w tym, że w ramach tej walki o przetrwanie, ludzie się
    na tyle zdegenerują, że sami poniosą klęskę - ale to trwa. Ja, jak widzę
    takiego, to sobie siadam i czekam, bo wiem co będzie dalej.

    Flyer