PracaGrupypl.praca.dyskusjeaccount manager › Re: account manager
    From: "Stclaus" <s...@a...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: account manager
    Date: Tue, 3 Oct 2006 14:26:57 +0200

    news:slrnei4hqh.75c.januszek@lexx.eu.org...

    > Może inaczej - moim zdaniem nie można przyjąć posady account menagera
    > bez wczesniejszego poznania osoby, która będzie szefem... Co za tym

    Tak chyba jest z kazdym stanowiskiem czyz nie?

    > idzie - jeżeli już wymyśliłeś sobie, że na grupie poznasz szczegóły dla
    > tej akurat konkretnej oferty - to moim zdaniem powinieneś zapytać na
    > grupie dla prekognitów... ;)

    Nic takiego nie napisalem. Ot poprostu zapytalem sie zeby zweryfikowac swoje
    przemyslenia. Zauwaz nei podalem na jakie konkretnie ogloszenie, ani jakie
    oczekiwanai (obowiazki) w nim wymienili. Poprostu wydawaja mi sie one dziwne
    jak na to stanowisko stad powstalo we mnie zwatpienie czy mam dobre
    informacje na ten temat. Chcialem je zweryfikowac, co mi sie udalo poniewaz
    jak juz wczesniej napisalem podobnie skojarzylem jak Ty. (wczesniejszy
    post).

    Dla mnie EOT :))

    Pzodrawiam
    stclaus