PracaGrupypl.praca.dyskusjeabsolwet informatyki UW bez małym doświadczeniem › Re: absolwet informatyki UW bez małym doświadczeniem
  • Data: 2004-03-11 16:02:38
    Temat: Re: absolwet informatyki UW bez małym doświadczeniem
    Od: "Janek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wyjaśniam.
    Podczas studiów oczywiście pracowałem (w firmie tworzącej oprogramanie w
    Progressie, ale tym się nikt nie zajmuje). Zaraz po studiach pracowałem w EDS
    Poland na zleceniu (VisualBasic+SQL Server, mam dobre referencje). Potem w Erze
    GSM jako przy Oracle Forms a potem (dłużej) jako specjalista SAP (głownie ABAP,
    SAPScript). Piszę z "małym doświadczeniem" (chociaż wartość projektów w któych
    brałem udział to ok. 1,5 mln USD), ponieważ ze względu na poważne problemy
    zdrowotne praca była ciągle przeplatana zwolnieniami.
    Na studiach oczywiście się uczyłem (średnia 4.51, praca dyplomowa w C na 5,
    obrona na 5), dyplomu z wyróżnieniem za nieróbstwo nikomu nie dają.
    Dziękuję za odpowiedzi.

    Janek

    > Dzień dobry,
    > Ukończyłem informatykę na Uniwersytecie Warszawskim. Studia miały charakter
    > bardzo teoretyczny, a ze względu na trudną sytuację materialną miałem kłopot
    > kontunuowaniem edukacji. Mam pytanie: jak/gdzie b. zdolny absolwent (dyplom z
    > wyróżnieniem) z niewielkim doświadczeniem (C++, Visual Basic, SAP R/3 -
    ABAP),