PracaGrupypl.praca.dyskusjeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa › Re: aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    From: "KrzysztofM" <k...@n...dvdinfo.prv.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    Date: Thu, 27 Nov 2003 08:49:16 +0100

    Użytkownik "Gigabyte" <t...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:1069890009.268005@elf.wat.edu.pl...
    > WITAM
    >
    > Jestem studentem na wydziale informatyki i zajmuje się wykonywaniem stron
    > www.
    > Jesli ktoś potrzebuje jakiejś strony za w miarę niską cenę zapraszam na
    > priv<stawki studenckie czyli praktycznie żadne>
    > Ze swojej strony gwarantuje dobre wykonanie.

    mozemy podyskutowac - jesli chcesz....

    1. Czy do wykonania stron www uzywasz legalnego softu?
    2. Czy cene kalkulujesz uwzgledniajac wklad wykonanej pracy, czy tez jedynie
    by starczyło na piwo?
    3. Czy zdajesz sobie sprawe, ze takie dzialanie obróci sie przeciwko
    obie - kiedys - gdyz powoduje kolejne obnizenie cen swiadczenia uslug
    informatycznych? ("Panie! po co mam zatrudniac fachowca jak student mi to za
    darmo zrobi....");

    pozdr
    Krzysiek