PracaGrupypl.praca.dyskusjea co sie stanie w 2031 roku? › Re: a co sie stanie w 2031 roku?
    From: "the_foe" <t...@W...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: a co sie stanie w 2031 roku?
    Date: Wed, 25 Jan 2006 14:22:42 +0100

    Użytkownik "Wojciech Bańcer" <p...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:slrndteu1f.1d5p.proteus@ender.elsat.net.pl...

    > Zależy. Jeżeli ktoś uzbiera sobie na takim funduszu tyle, że będzie się w
    > stanie utrzymać z samych tylko procentów (co nie jest znowu takie
    > nierealne), to sobie całkiem długo może żyć i jeszcze dzieciom zostawić
    > jako zabezpieczenie przyszłości. :)
    >
    > Przy tego rodzaju długoterminowych inwestycjach, można spokojnie
    > inwestować
    > w bardziej ryzykowne instrumenty finansowe. Ja na ten przykład lokuję
    > swoje
    > środki w 3-5 najlepszych na rynku funduszach akcyjnych i zrównoważonych,
> [...]

    trzeba wziac pod uwage ze srednie czas zycia mezczyzna na emeryturze to cos
    w okolicy 2-3 lat. Statystycznie rzecz biorac statystycznemu mezszczyznie
    nie oplaca sie nawet myslec o emeryturze. Najlpeiej mu pracowac cale zycie
    na czarno i odkladac niewielka kwote (cos kolo 50 tys zl). Bedzie tylko Zonk
    jak bedzie zyl za dlugo ;)