PracaGrupypl.praca.dyskusje...a co myślicie o składaniu długopisów?Re: ...a co myślicie o składaniu długopisów?
  • Data: 2004-06-30 15:21:21
    Temat: Re: ...a co myślicie o składaniu długopisów?
    Od: "luca" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mrowka" <m...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:cbq0lf$enm$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "luca" <w...@i...pl> napisał w wiadomości

    > To daj namiary.
    >
    > Magda

    Nie mam namiarów bo to nie ja sie tym zajmuje, ale wiem jedno, zajmuja sie
    juz tym od jakis 4 lat. I co, nie zdazyliby sie zorientowac ze to sciema????
    Problem w tym ze pewnie jest i sporo firm ktore sie podszywaja pod skladanie
    dlugopisow.

    --
    pozdrawiam,
    luca

    Jakiś polityk w tv: "... dlatego musimy działać dziś żeby potem nie dmuchać
    na zimne" :))))