PracaGrupypl.praca.dyskusjeŻyciorys - styl narracyjny › Re: Życiorys - styl narracyjny
  • Data: 2007-04-26 00:06:09
    Temat: Re: Życiorys - styl narracyjny
    Od: Jasek <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    janek.kot wrote:

    > Wydaje mi się że takie dane kiedyś się pisało. Właśnie problem w tym, że
    > nigdzie nie mogę znaleźć wzoru tego starego stylu życiorysu i nie jestem
    > pewien czy to pisać. Pozatym ten życiorys składam do pracy w Policji,
    > więc może o to im właśnie chodzi by się dowiedzieć troszkę o mojej
    > rodzinie tj. czy ojciec bił mnie codziennie :-) itp.

    Jezeli do Policji to sprawa sie upraszcza. Jezeli aplikujesz na
    "kraweznika" to przede wszystkim docenia to, ze potrafisz pisac. Jezeli
    aplikujesz gdzies wyzej i to bez wzgledu na to co napiszesz i tak
    wszystko zalezy od konekcji :)

    A tak na powaznie, to pisz zdaniami bardziej zlozonymi. A co do formy
    zyciorysu to podpytaj moze na forach gdzie policjanci bywaja.

    Powodzenia,
    Jacek