PracaGrupypl.praca.dyskusjeZwolnienie z pracy z powodu "reorganizacji"Re: Zwolnienie z pracy z powodu "reorganizacji"
  • Data: 2003-10-01 15:35:03
    Temat: Re: Zwolnienie z pracy z powodu "reorganizacji"
    Od: "GideoN" <g...@n...org> szukaj wiadomości tego autora

    > ja czegos nie rozumiem... czego nie mozna robic? zwolnic pracownika jesli
    > jakosc jego pracy nie odpowiada pracodawcy? to jakis absurd
    >
    > wojtek

    no zdecydowanie nie rozumiesz.

    Chodzi o to, iz zwolnienie nastapilo "w związku z restrukturyzjacją i
    reorganizacją
    spółki" a nie z powodu zlej pracy pracownika. Tak to jest zrobione prawnie,
    że jezeli zwonia cie z takiego powodu a zatrudnia inna osobe, to przewaznie
    masz wygrana sprawe.

    IMHO taka sama sytuacja jest przy zwolnieniu z powodu wlasnie zle
    wykonywanej pracy, znajomy zostal zwolniony za zle wykonywanie pracy, ale
    potem jakos podpisali mu list polecajacy, ze to dobry pracownik itd. Z oboma
    dokumentami wygral pokazne odszkodowanko.

    GideoN.