PracaGrupypl.praca.dyskusjeZreformujmy ortografię.Dyslektycy łączcie się, bo mnie zaszczekają. › Re: Zreformujmy ortografię.Dyslektycy łączcie się, bo mnie zaszczekają.
  • Data: 2005-09-13 19:02:18
    Temat: Re: Zreformujmy ortografię.Dyslektycy łączcie się, bo mnie zaszczekają.
    Od: "gromax" <g...@N...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "stokrotka" <o...@a...pl> napisał w
    wiadomości news:308b.00000001.4328701f@newsgate.onet.pl...
    > > wiesz że to nawet było smieszne?
    > >
    > Nareszcie.
    rozwiń myśl, bo nie bardzo rozumiem
    ja się śmiałem z ciebie, że dajesz linka do jakiegoś forum (którego nie
    czytałem), na którym byc może i był jakiś post wczoraj (tego nie wiem).
    rozśmieszyło że masz w domyśle coś o czym czytający nie ma najmniejszego
    pojęcia. nic więcej

    > (tekst w nowej, uproszczonej ortografii)
    > I nie rub tego więcej
    > (nie pszedatowuj odpowiedzi, bo zostawiasz ślady).
    a tego to już nie zrozumiałem absolutnie. moze jestem zbyt ograniczony :)