PracaGrupypl.praca.dyskusjeZreformujmy ortografię.Dyslektycy łączcie się, bo mnie zaszczekają. › Re: Zreformujmy ortografię.Dyslektycy łączcie się, bo mnie zaszczekają.
  • Data: 2005-09-09 07:39:05
    Temat: Re: Zreformujmy ortografię.Dyslektycy łączcie się, bo mnie zaszczekają.
    Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: mhl999 [Fri, 9 Sep 2005 06:22:04 +0000 (UTC)]:

    > planeta melmac ? ;)

    A pierun nas tam wie... mhl999 & Kira, GO HOME! ;)

    > dobra potraktuje to jako oficjalne zaproszenie, pokazesz mi te sciany;)

    Dobra, rusz sie w moja strone to Ci pokaze tyle scian, ze bedziesz
    mial dosc do konca zycia ;)

    > na twoje urodziny nie wyrobilem, choc do konca nie wiem kiedy je masz

    25. Sierpnia. Notuj, w tym roku imprezy nie bylo z przyczyn
    obiektywnych wiec bede sobie odbijac za rok :>

    > na winobranie tez nie wyrobie

    Niewiele tracisz, niestety.

    > ale jak juz obiore tamtem kierunek to powiadomie cie
    > z wyprzedzeniem :)

    Czestuj sie :) Trzymam za te, no, slowo :)

    Kira