PracaGrupypl.praca.dyskusjeZmiana stanowiska › Re: Zmiana stanowiska
    From: "pxd74" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zmiana stanowiska
    Date: Wed, 17 Sep 2003 10:22:00 +0200
    Sender: p...@p...onet.pl@194.204.133.90

    > Nie za bardzo rozumiem co rozumiesz pod pojęciem "Wniosek ...". Czy
    papier, na
    > którym pracownik sam wnioskuje o zmianę, czy moze wypowiedzenie
    zmieniające ?
    > Jeżeli to pierwsze i pracownik to podpisał to dalej możesz nie czytać.

    To pierwsze, ale pracownik jeszcze nie podpisał :-)
    Na razie widnieje na nim podpis tylko kadrowej.

    > Pytanie podstawowe - Ile ma lat ??? skoro piszesz, że emerytura
    wcześniejsza to
    > pewnie mniej niż 58. Jeżeli tak jest to nie musisz odpisywać.

    53 skończone w czerwcu.

    > nie sądzę, wszystko się da załatwić.

    No jasne :-) ale pozostaje kwiestia, czy lepsze będzie dopuszczenie do pracy
    przez lekarza czy nie.

    > co to jest ten wniosek ????

    Patrz na samej górze mojego posta.
    Dokładnie pisze tam formułka: "Wnioskuję o przeniesienie mnie na stanowisko
    ....", czy jakoś tak (dokładnie nie pamiętam, a nie ma tego pod ręką),
    ale jeszcze nie widnieje tam podpis pracownika.

    > jeżeli, mówiąc językiem potocznym, jest szansa że wyzdrowiej to jeszcze 3,
    > potem wraca do roboty pewnie dostaje wypowiedzenie i następne 3 miesiące.
    > sumie rok.

    No tak, ale czy to nie liczy się w ten sposób, że po 6 miesiącach zwolnienia
    musi pracować jakiś czas, np. miesiąc, a potem może iść znowu na zwolnienie,
    ale tylko na 1 miesiąc, żeby jej nie zwolnili?

    > moze nie jest to takie straszne.

    Może tak, ale moja matka ma problemy ze zdrowiem i boi się, że nie podoła na
    nowym stanowisku.

    > akurat nie ma to znaczenia, bo przyczynę się zawsze znajdzie. Z tym akurat
    nie
    > ma problemu.

    Tak też myślałem.

    --