PracaGrupypl.praca.dyskusjeZmiana pracy › Re: Zmiana pracy
  • Data: 2008-11-17 19:31:49
    Temat: Re: Zmiana pracy
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomosci
    news:3aea517b-1612-46ed-a7f7-4af1362c4eca@b31g2000pr
    b.googlegroups.com Pele

    > Czy moge liczyc na jakas konkretna odpowiedz ??
    Ale czego ty wlasciwie oczekujesz? Generalnie pracodawca to pracodawca, i
    panstwowy i prywatny podlegaja temu samemu prawu pracy. Jesli chodzi o
    zwiazek formy wlasnosci z kryzysem to uwazam, ze bardziej zagrozone jest
    stanowisko pracy w firmie prywatnej, szczególnie malej i watlej. Zmiana
    pracodawcy to takze zmiana okresu wypowiedzenia (oczywiscie na krótszy).
    Wlasciwszym pytaniem byloby IMO: czy w opisanej sytuacji w ogóle zmieniac
    prace? A to zalezy, czy ew. wzrost zarobków i inne "plusy dodatnie"
    zrekompensuja ci w wystarczajacym stopniu negatywne aspekty tej decyzji i
    czy masz odpowiednie rezerwy finansowe na wypadek niepowodzenia i utraty
    pracy na jakis czas.

    --
    Jotte