PracaGrupypl.praca.dyskusjeZla wiadomosc › Re: Zla wiadomosc
    From: Immona <c...@n...gmailu>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zla wiadomosc
    Date: Fri, 06 Oct 2006 19:58:35 +1300

    Yeh wrote:
    > .. Sa wlasciciele malych/srednich firm, ktorzy odniesli

    > dziwne.. a nie może firma zatrudnić firme??
    >
    > toż to chyba optymalne...

    Myslisz chyba kategoriami polskich przepisow.

    Sa takie stanowiska, ktore sa stworzone do etatu, bo trzeba byc w firmie
    w okreslonych godzinach, rola jest dlugotrwala i ze stalym zakresem
    obowiazkow. Np. sekretarka czy magazynier. Osoby wykonujace takie zawody
    nie maja najmniejszego podatkowego ani prawnego powodu, zeby zakladac
    jednoosobowa firme, a pracodawca nie ma najmniejszego powodu, zeby
    preferowac jednoosobowa firme w takich rolach zamiast pracownika.

    Firmy zakladaja ci, ktorzy maja zestaw umiejetnosci/zawod nadajacy sie
    do obslugiwania wielu klientow naraz na "czastki etatu" lub po kolei w
    krotkich odstepach czasu - dochodzaca do firmy pomoc komputerowa,
    projektanci wnetrz czy sprzataczki.

    Ale jak potrzebujesz do swojego sklepu sprzedawczyni albo lekarza do
    kliniki na 35 godzin w tygodniu czy kogokolwiek, kto bedzie jedna osoba
    pracujaca na stale w pelnym wymiarze godzin, to wyjasnij mi, jak to
    zalatwic przez zatrudnienie firmy? :D

    I.

    --
    http://nz.pasnik.pl