eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeZepter... Amway... już są na rynku werbownicy do kolejnej piramidy handlowej....Re: Zepter... Amway... już są na rynku werbownicy do kolejnej piramidy handlowej....
  • Data: 2004-09-06 08:54:57
    Temat: Re: Zepter... Amway... już są na rynku werbownicy do kolejnej piramidy handlowej....
    Od: Kamil Jarzynowski <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Grupmen wrote:

    > Badam marketingowo rynek.
    > Wypowiedz się za siebie, jakie warunki muszą być spełnione,
    > abyś kupiła w ten sposób coś ?

    Sklep musi byc wygodny, szczegolnie jesli idzie o wyszukiwanie
    produktow. Przejrzysty, szybki, jasny. Tj - wyszukanie produktu w
    internecie powinno byc wyraznie latwiejsze niz w materialnym sklepie.
    Dostawa do okolo godziny.
    Ceny w miare konkurencyjne.
    Wybor jak w standardowym hipermarkecie lub wiekszy.

    > Czy masz moce przerobowe, aby werbować do sieci kolejne
    > osoby ?

    To nie ma sensu. Za mala prowizja.
    Jesli sklep chce zyskac na tego typu marketingu powinien placic ludziom
    pieniadze ktore sa motywujace a nie pomijalne.
    Nalezy liczyc ze przecietna osoba zwerbuje kilku - kilkunastu klientow -
    swoich znajomych. Nie musi dostac za to pieniedzy za ktore sie utrzyma
    ale powinno to byc zauwazalne w jej budrzecie - bedzie wtedy
    zmotywowana, zeby to rozwijac.
    Setki czy tysiace klientow na leb to jakas abstrakcja i bajka. Moze i sa
    ludzie na tyle obrotni ze mogliby zorganizowac 2000 ludzi ktorzy
    kupowaliby na ich konto, ale tacy ludzie dawno juz maja firmy albo
    zajmuja dobre pozycje w mafii :)

    Albi

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1