PracaGrupypl.praca.dyskusjeZarobki głównego księgowego › Re: Zarobki głównego księgowego
  • Data: 2007-12-17 20:16:02
    Temat: Re: Zarobki głównego księgowego
    Od: Kaizen <x...@c...sz> szukaj wiadomości tego autora

    Pieknego dnia Sun, 16 Dec 2007 19:32:41 +0100, M <m...@o...pl>
    zakodowal:

    >Zamierzam iść na kurs głównego księgowego, mam 8 letnie doświadczenie w
    >finansach i księgowości w firmach międzynarodowych, także w audycie
    >wewnętrznym. Jakich zarobków BRUTTO mogę oczekiwać jako główny księgowy
    >w polskiej a jakich w firmie międzynarodowej? Czy są to kwoty
    >pięciocyfrowe brutto? Ostatnio miałem propozycję pracy w charakterze
    >managera ale za 9 brutto w innym mieście, nie zgodziłem się...

    Zaraz, czegoś nie rozumiem.
    Płace są księgowane.
    Doświadczenie - 8 lat w dużych firmach.
    W audycie - czyli wszystkie drzwi stały otworem.

    I nie znasz odpowiedzi na takie pytanie?

    Znam osoby, które w wielkich firmach po 20-30 lat księgowały. A sobie
    bały się poprowadzić księgi KPiR i nie chciały być VATowcami (choć
    kupowały na dzień dobry sporo sprzętu, auto "ciężarowe" i bardzo by im
    się to opłaciło).

    Kurs nie zrbi z Ciebie głównego księgowego.
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded