PracaGrupypl.praca.dyskusjeZarobki adminów sieci-CCNA i CCNP-Polska i Anglia.Re: Zarobki adminów sieci-CCNA i CCNP-Polska i Anglia.
    From: "Drinkier" <N...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zarobki adminów sieci-CCNA i CCNP-Polska i Anglia.
    Date: Tue, 12 Oct 2004 08:30:55 +0200

    > ciekawe jak duze bylyby szanse dostania pracy po studiach licencjackich z
    > certyfikatem ccna + cert. z j. angielskiego. czy ktos juz probowal szukac
    > tam pracy a jesli tak z jakimi skutkami?
    > A moze ktos w Polsce pracuje jako administrator z CCNA? Jestem ciekaw
    jakie
    > sa perspektywy i zarobki.

    Czolem
    W pl perspektywy zerowe! Pracodawcy w wiekszosci nie wiedza co to jest. A
    jesli wiedza to i tak nie ma to znaczenia.
    No chyba iz masz prace zalatwiana przez znajomych, rodzine...
    Jesli juz znajdziesz prace to jest to ok 1000zl (przynajmniej po prawej
    stronie wisly!)
    Choc znalezc bez znajomosci -poparcia to cud...
    Mam CCNA od roku, MSCA w drodze.., do tego 6 lat administracji NetWare, 2
    lata win2000serwer, bazy danych,
    www (php,html, java script),troche linux, itp,itd
    angielski komunikatywnie, i NIC! Zeby smieszniej bylo to dodam iz na scianie
    wisi dyplom MBA ....
    2 miesiace jestem bezrobotny.
    Planuje wyjechac do uk lub irlandi.
    Na poczatku bedzie to na pewno minimum 4,85L (uk), ale mam gleboka nadzieje
    iz po pewnym czasie zaczne normalniej zarabiac.

    pozdro