eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeZapytanie a propos ITRe: Zapytanie a propos IT
  • Data: 2002-11-12 07:54:08
    Temat: Re: Zapytanie a propos IT
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "Rybinka" <T...@p...fm> writes:

    > Hej.
    > natknąłem się na takie ogłoszenie z ofertą pracy i mam pytanie:
    > czy rzeczywiście trzeba umieć to wszystko, aby być asystentem Help
    > Desku?????

    przeciez te wymagania co wylistowali to nie jest nic specjalnego ani
    wielkiego.

    > Chodzi o to, że co w takim razie musi umieć Specjalista w dziale Help Desk,
    > a jeszcze lepiej, co musi umieć kierownik takiego działu??
    > Czy może chodzi o to, że asystent będzie odwalał czarną robotę i robił o
    > wiele więcej niż normalnie w Help Desku (np. programowanie, administracja,
    > rozwój narzędzi, bazy danych, DTP itp. ), a nazywa się to wszystko: Asystent
    > po to, żeby zapłacić mu jak najmniej????

    jesli jestes 'assistant' to zwykle chodzi o to, ze robisz to, co ci
    splywa z gory tzn. nie jestes na samodzielnym stanowisku.

    decyzje, co ggdzie zrobic i jak podejmuje glowny IT, a ty to
    wykonujesz plus pewnie walczysz na pierwszej linii z
    klientami/pracownikami.

    to, co bedziesz robil zalezy bardzo od firmy, czym sie zajmuje etc.

    > I DRUGIE OGŁOSZENIE:
    > Oraz zapytania: !!!!!!!!!!!!!!!
    >
    > Co to jest wiedza aplikacyjna???????????????????????????
    > I gdzie można studiować Inżynierię Marketingu?????????????

    hm.... to ogloszenie wyglada troche tak, jakby ktos zrobil bardzo zle
    tlumaczenie z angielskiego.



    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net
    http://pierdol.ninka.net/~ninka/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1