PracaGrupypl.praca.dyskusjeZaaresztowali mnie, stokrotka › Re: Zaaresztowali .. brak potwierdzeń i dalszy scenariusz
    From: "Stokrotka" <o...@a...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zaaresztowali .. brak potwierdzeń i dalszy scenariusz
    Date: 5 Jan 2007 11:57:15 +0100

    Do teraz nie otrzymałam żadnego zwrotnego mejla ,
    ani innej informacji na moje mejlowe żądanie podania numeru służbowego
    policjantów, jednoznacznie identyfikowanych przez nr. rejestracyjny radiowozu.
    Jeden mejl był skierowany do Ziobry (do ministerstwa Sprawiedliwości, drugi do
    Dorna MSWIA).

    Otrzymałam podwójne potwierdzenie dotarcia mejla z treścią wysłanego listu -
    skargi z Centrum Informacji Rządu:
    "Dziekujemy za przeslanie do nas listu.
    Postaramy sie jak najszybciej odpowiedziec lub przeslemy Panstwa list do
    odpowiedniego adresata.

    Centrum Informacyjne Rzadu"

    "Your message