PracaGrupypl.praca.dyskusjeZaaresztowali mnie, stokrotka › Re: Zaaresztowali ...Skarga do Strasbourga
  • Data: 2007-01-08 19:49:54
    Temat: Re: Zaaresztowali ...Skarga do Strasbourga
    Od: "stokrotka," <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Za wcześnie!!! Przez weekend list nie dotrze do Strasbourga! ONI teraz
    > na pewno go przechwycą po drodze. A nawet jeśli dojdzie do siedziby
    > adresata to ONI tam też mają swoje wtyki. Sprawa wygląda na beznadziejną.

    Wiem , że drwisz. Myślę, że akurat, jeśli chodzi o czas.
    A co do tego > .. ONI tam też mają swoje wtyki.
    To niestety możesz mieć rację i pewnie masz.
    Jeśli przeczytasz tekst dokładnie doczytasz się , że składałam już skargę do
    Strasburga , która po dość długiej drodze i wstępnym przyjęciu do jakiegoś
    ichniego wydziału bodajże czwartego została odrzucona.
    Nie wiem czy wszystko było normalne , w moich oczach NIE.
    Bo powodem odrzucenia był brak dokumentu, który to dokument (kserokopie)
    wysłałam im 2 razy.
    A od pewnego momentu zmieniły się koperty które oni wysyłali, nie miały
    charakterystycznej dla nich "banderoli".
    I od tego momentu ich pisma w moich oczach były dość dziwne.