PracaGrupypl.praca.dyskusjeZa dużo informatyków? › Re: Za dużo informatyków?
    From: "Piotr" <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Za dużo informatyków?
    Date: Fri, 31 May 2002 15:30:38 +0200

    > Masz rację Limfo, weterani będą wypierani przez młodych gniewnych
    > rozpoczynających swoją karierę z kompem nie już od nauki stukania w
    > klawiaturę, ale od posługiwania się gotowymi skryptami, na zasadzie
    > "przeciągnij i upuść"....

    A moze wszyscy inforamtycy powybijaja sie i nie zostanie zaden. Beda same
    warzywa-informatycy. Wzrosnie bezrobocie u informatykow. Kazdy informatyk
    popracuje kilka lat i bedzie do niczego - beda go musieli zastepowac mlodzi,
    czesto zdolniejszi, ale nawet wsrod nich znajda sie lamerzy i kujoni, ktorzy
    nie zetkneli sie z komputerem na powaznie.
    W takim wypadku nie grozi nam przesyt, ale deficyt. Na zachodzie jest brak
    informatykow. Moze oni to zrozumieli. Nie wiem.