PracaGrupypl.praca.dyskusjeZ serii CV do oceny... › Re: Z serii CV do oceny...
  • Data: 2005-11-11 22:41:10
    Temat: Re: Z serii CV do oceny...
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    gromax napisał(a):

    [...]

    > w dodatkowych kwalifikacjach można by skrócić "biegłą znajomość programów
    > Microsoft Word oraz Microsoft Excel" - na np. "biegłą znajomość MsOffice"

    Office to nie tylko Word i Excel, stąd pozwoliłem sobie na rozgraniczenie.

    > Te dodatkowe kwalifikacje można by bardziej wypunktować. tym bardziej że
    > masz wewnątrz podział na "kursy" i "umiejętności" i później jeszcze główny
    > punkt "umiejętności". coś jako dublowanie czy uzupełnianie? w tym kierunku
    > bym poszukał lepszego rozwiązania

    W kwalifikacjach starałem się opisywać rzeczy, z którymi miałem kontakt
    bardziej praktyczny, technologie i sprawy bardziej namacalne.
    Przy umiejętnościach koncentrowałem się raczej na opisaniu swojego
    profilu i umiejętności pracy z ludźmi, wpisania dotychczasowych opinii,
    jakie zdążyłem o sobie zasłyszeć itd. Nie wiem czy tędy droga, ale
    znalazłem wzór CVki, który mniej więcej w ten sposób wydawał się być
    pisany.

    > i na koniec coś, czego ja nie lubię a większość używa :) nagłówek - czemu z
    > łaciny, jak mamy piękny polski wyraz "życiorys". tym bardziej, że jak już
    > tytułujesz cefałkę jako "curriculum vitae",

    Tytułuję 'CV' jak pracodawca zażyczy sobie CV, a 'Życiorys' jak sobie życzy
    życiorysu. Z tego co widzę po ogłoszeniach jakie przeze mnie przechodzą,
    to większość sobie życzy CV. :-)

    > to - będąc konsekwentnym - jak nazwiesz list motywacyjny? z angielska?

    Będę tak konsekwentny jak to wyczytam z ogłoszenia firmy do której
    aplikować będę. Jak firma zażyczy sobie CV i LM, to tak tytułowane
    dokumenty właśnie dostanie. :-)

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl