PracaGrupypl.praca.szukanaZ cyklu .... [szukam pracy]!!Re: Z cyklu .... [szukam pracy]!!
    From: "Edward Malicki" <e...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: Re: Z cyklu .... [szukam pracy]!!
    Date: 24 Mar 2005 18:47:18 +0100

    > Witam serdecznie!
    >
    > Wysyłam Ci tego maila, aby zachęcić Cię do współpracy. Dokładniej rzecz
    > ujmując, chciałbym zaoferować Ci pracę, w której pracujesz samodzielnie i
    > na własną rękę.
    > Moźna w ten sposób zarobić ~600 zł.- tygodniowo poświęcając na pracę
    > zaledwie 1-2 godziny dziennie przed monitorem. Wskazane (choć
    > niekonieczne) jest przy tym posiadanie stałego dostępu do internetu.
    > Do Twoich obowiązków naleźeć będzie:
    >  redagowanie i umieszczanie reklamy oraz ogłoszeń w Internecie.
    > (bezpłatnych)
> [...]
    Z wielkim zainteresowaniem przeczytałem powyższy tekst - choć nie był on do
    mnie adresowany.
    Też pracuję w MLM, więc może wymienilibyśmy się doświadczeniami - może obaj
    będziemy mieli z tego korzyści.
    Nie ukrywam, że zaintrygowała mnie możliwość zarabiania relatywnie dużych
    pieniędzy za nieproporcjonalnie mało (czasowo) pracy.

    Proszę więc od odpowiedź - jeśli jesteś zainteresowany moją propozycją.
    e-mail: edward.malicki/małpka/wp.pl
    lub telefonicznie: 0 500295444
    Pozdrawiam Jajecznie Wielkanocno
    Edward Malicki