PracaGrupypl.praca.dyskusjeZ Szwecji do PolskiRe: Z Szwecji do Polski
  • Data: 2003-08-21 13:49:45
    Temat: Re: Z Szwecji do Polski
    Od: "Edi" <w...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "BoiDiamond" <b...@W...pl> napisał w wiadomości
    news:4923.00000207.3f44983a@newsgate.onet.pl...
    > Czesc,
    >
    > Mam 27 lat, mieszkam od 19 lat w Szwecji, mam wyzsze wyksztalcenie, ok
    prace,
    > ale planuje wyjechac do Polski jak wejdzie do UE. Dopiero bede sie
    zabierac za
    > szukanie pracy. Czy moze ktos powiedziec jak szacuje sie szanse na
    dostanie
    > pracy w branzy informatycznej i czy w dodatku pomaga to ze jestem z
    Szwecji czy
    > tez nie? Slyszymy od dluszego czasu ze ekonomia jest fatalna w Polsce, ale
    mimo
    > wszystko firmy zatrudniaja, czy to zludzenie? Nie jestem obywatelem
    Polskim, czy
    > to bedzie przeszkadzac mi w szukaniu pracy i osadzeniu w Polsce?
    >
    > / B.D
    >
    > --

    Czytaj dużo gazet i serwisów z Polski
    Musisz się sam zorientować jak jest.
    Wiele osób w Polsce jest niezadowolonych, sfrustrowanych.
    Ale to nie znaczy że Tobie by tu nie pasowało
    Zorientuj się przede wszystkim w wysokości zarobków i dostępności pracy
    (oferty itp)
    Proponowałbym pomyśleć o pracy tutaj na własny rachunek. różnice w zarobkach
    są wtedy znaczne.

    Pzdr.