PracaGrupypl.praca.dyskusjeWyższapłaca minimalna da nam trwale wysokie bezrobocie ("GP") › Re: Wyższapłaca minimalna da nam trwale wysokie bezrobocie ("GP")
  • Data: 2009-06-19 08:32:03
    Temat: Re: Wyższapłaca minimalna da nam trwale wysokie bezrobocie ("GP")
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Herald pisze:

    > Podstawą jest 30% minimalnej dla "promocyjnych bysnesmenów.
    > W skali kraju - jaki to jest promil osób fiz. ogólnie prowadzących
    > działalność?

    Niedawno czytałem statystyki, że jest tego wiele. Nie pamiętam
    dokładnie, ale przynajmniej 1/4 DGowców. I nie dziwne, kto tylko może,
    zakłada nową DG, najpierw mąż, po 2 latach żona, matka itp. Dla prostych
    biznesów typu małe sklepy, panie na targowisku, czy też inne usługi jest
    to łatwe do wykonania. A nie od dziś wiadomo, że standardowy ZUS może
    zarżnąć niejedną działalność, a twierdzenie, że "DG zakłada się po to,
    aby zarabiać duże pieniądze" to tylko głupie pitolenie.

    --
    Liwiusz