PracaGrupypl.praca.dyskusjeWyskokość diety przy wyjeździe za granicę › Re: Wyskokość diety przy wyjeździe za granicę
  • Data: 2002-06-04 11:23:51
    Temat: Re: Wyskokość diety przy wyjeździe za granicę
    Od: <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    no, chyba że Twoja firma jest prywatna i ma własny system diet. Na przykład w
    mojej dieta na Niemcy wynosi 183 euro.

    Różnica między dietą firmową a dietą ustawową jest traktowana z fiskalnego
    punktu widzenia jako dochód i podlega opodatkowaniu. Ale moja firma dopłaca
    pracownikowi do pensji sumę równą temu podatkowi, tak aby nie musieć płacić z
    własnych pieniędzy podatków za diety związane ze służbowymi dodatkami.