PracaGrupypl.praca.dyskusjeWypowiedzenie, urlop, prawo pracy... › Re: Wypowiedzenie, urlop, prawo pracy...
    From: gromax <g...@W...interia.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Wypowiedzenie, urlop, prawo pracy...
    Date: Wed, 14 Jul 2004 16:42:55 +0200

    marcin napisał (śro 14. lipca 2004 15:59):

    > tiaaaaa, tylko plan jest taki żeby przejść "od zaraz"
    > tj. wspojrzydzenie-urlop-i idę na nowe.
    > nie ma letko niestety ;(

    myślę że jak wytłumaczysz, że potrzebujesz zakończyć w starym miejscu swoją
    pracę, to nikt na ciebie źle nie spojży. Więcej, gdyby spojżeć na to z
    punktu widzenia pracodawcy, to pracownik przechodzący z innej firmy i
    robiący to w sposób mało przyjemny (nagłe zerwanie, nie zakończenie swojej
    pracy, brak przekazania obowiązków, pozstawienie pracy "w powietrzu" itd
    itp) raczej nie byłby mile widziany. Weź pod uwagę, że "jak cię widzą, tak
    cię piszą", po prostu warto popracować nad swoim wizerunkiem. zwłaszcza na
    wejściu

    pzdr
    gromax