PracaGrupypl.praca.dyskusjeWymagania z kosmosu :-)Re: Wymagania z kosmosu :-)
  • Data: 2003-04-26 17:34:32
    Temat: Re: Wymagania z kosmosu :-)
    Od: "Stefan Turalski" <s...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Nuno" <n...@p...com> napisał w wiadomości
    news:3EAAACFF.19C96324@polbox.com...
    > Daniel wrote:
    > Ja już sam nie wiem czy płakać, czy się śmiać. :->
    > Patrzę jak zawód informatyka schodzi na psy.
    > Jak byłem na 2-3cim roku informatyki to myślałem, że
    > jak skończę studia to będę miał pracę za powiedzmy
    > 2-3 tyś na początku.
    > A teraz jestem na 5 roku i jestem przerażony wizją
    > pracy za właśnie 800zł :-(

    Szczerze, liczysz na prace ;-) ?

    praktyki, inni studenci przeciez i bez zus'u i bez gadania biora.. i tak w
    kolko.
    Gdzies na poczatku inetu w polsce, takiego 'troszke bardziej profesjanlego'
    czyli ~'97, robilem stronki w prawie samym html'u + notatnik, i dostawalem
    tyle ile dzis z 3 miesiace regularnego dlubania w wielu rzeczach ... Ale
    przeciez wszyscy wiem czemu tak jest, to co proste i czego moze nauczyc sie
    kazdy, kazdy zrobic moze. I dlaczego nie zaplacic 50% studentowi, a 25%
    licealiscie za ta sama robote ? Tym bardziej ze oni wykaza sie bardziej, i
    czasu wiecej beda mieli ?

    Czyli dla "prawdziwego informatyka" praca, to specjalistyczne zadania,
    jakies pisanie driverów np., tajemnicze jezyki, certyfikaty dla egzotycznych
    serwerow/ systemow, i jakos to bedzie. Lub wlasna firma zatrudniajaca....
    dzieci z pisakownicy ;-) oczywiscie w cenie przeszkolenia.

    --
    pozdrawiam
    stic

    ps. i optymizmu zycze.