PracaGrupypl.praca.dyskusjeWykształcenie. › Re: Wykształcenie.
  • Data: 2003-05-17 16:32:37
    Temat: Re: Wykształcenie.
    Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > cssss.... chcialem posluchac pomyslodawcy watku ;)))
    >

    > Ano, wywołany zostałem do tablicy.
    Kiedy zaprzestać nauki? Jak sprawność intelektualna zaczyna szwankować.
    Kres nauki z literkami? w działalności naukowj-prafesura prezydencka plus
    członkowstwo rzeczywiste Akademii Nauk.
    W zawodach "praktycznych"-przemysłowych, do końca życia zawodowego i rok dłużej.
    Jak realizować taką naukę?
    -co 4-5 lat stydia podyplomowe w uprawianej dyscyplinie zawodowej.
    - co 3-4 lata kurs podyplomowy półroczny, kwartalny, w dyscyplinach pobocznych.
    Nieustająco, kiedy zauważy się że "gdzieś" brakło wiedzy szczegółowj należy
    brać podręcznik akademicki do ręki i uzupełniać.

    Pozdrawiam! Wiesiek.
    PS. Panu Irkowi dzieki za instrukcje.