PracaGrupypl.praca.dyskusjeWykresy › Re: Wykresy
  • Data: 2005-04-28 07:10:59
    Temat: Re: Wykresy
    Od: Paweł Gałecki <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 27 Apr 2005 20:21:56 +0200, MS wrote:

    > Witam
    > Dawno nie przepisywalem prac, ale wlasnie przypadlo mi w udziale ostatnio
    > przepisac takowa i nie bardzo jestem zorientowany w cenniku.
    >
    > Mam dane w Excelu, ktore nastepnie licze (srednia, odchylenie, test-T itp)
    >
    > Potem z nich robie ch-ki
    >
    > Ile sie bierze za wykres i takie obliczenie oraz za tabele.
    > Wielkie dzieki za odpowiedz.
    > Pozdrawiam
    > MS
    Wiesz, tak naprawdę równie ważne jest jaką kwotą zażądasz oraz jak ją
    uzasadnisz. Warto przedstawić dosyć szczegółową wycenę oferty (co najmniej
    3 podpunkty). Warto też zadbać żeby suma końcowa to nie było 10 zł, czy
    20zł ale np. 17 zł 80 gr (innymi słowy 3 punkty muszą się sumować do takiej
    kwoty). Wtedy dla zleceniodawcy takie wycenienie jest bardziej wiarygodne.
    Pamiętaj też że zapłata jest zapłatą za końcowy efekt, nikogo nie obchodzi
    ile w to włożyłeś pracy (np. na douczanie się Excela). Gdyby zleceniodawca
    wiedział jakie to proste zrobił by to samemu...