PracaGrupypl.praca.szukanaWykonam programy za darmoRe: Wykonam programy za darmo
    From: "Boniek" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: Re: Wykonam programy za darmo
    Date: Thu, 18 Sep 2003 07:46:53 +0200

    > Napisz jakie to 'duże doświadczenie' masz w Delphi ?
    > Jeśli piszesz programy za friko to pewnie żadne :-)
    >
    > Bez urazy, ale kiedyś rodzice przestaną Ci dawać pieniążki
    > i życzę Ci abyś wtedy jako 'doświadczony' programista trafił na
    > całe masy takich ... co to piszą programy za darmo.
    >
    > Życzliwy.

    Już Ci odpowiadam, wcale mnie to nie obraża bo rzeczywiście to dziwnie
    wygląda skoro gość pisze że ma duże doświadczenie a chce pisać za darmo.
    Pracuję pisząc właśnie w Delphi, być może to doświadczenie nie jest aż takie
    duże, zawodowo programuję 2 lata i samo Delphi przestaje być dla mnie
    tajemnicze. Za darmo pisać chce dlatego że podoba mi się C# i chcę się go
    uczyć, a nie chce mi się też pisać czegoś co później rzucę w kąt. Kiedyś
    jeszcze na studiach pisałem w Javie i to był mój język który lubiłem.
    Rzeczywistość okazała się inna i mimo że nie przepadałem za Delphi to
    dostałem pracę właśnie w tym języku i to robię. Kiedy wyszedł C# i cały .NET
    znowu wróciły mi sentymenty i dobrze się czuję pisząc w tym języku i
    środowisku. Ot i cała moja historia. Jeżeli chodzi o pieniążki od rodziców
    to raczej jestem już trochę za duży i raczej trudno by było wyżywić za nie
    własną rodzinę :).

    Pozdrawiam
    Boniek