PracaGrupypl.praca.dyskusjeWyjazd do Anglii. Na to możemy liczyć? › Re: Wyjazd do Anglii. Na to możemy liczyć?
    From: "gosia77" <g...@h...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Wyjazd do Anglii. Na to możemy liczyć?
    Date: Sun, 6 Jun 2004 21:42:58 +0100

    Witam,

    "Wojtek S." <s...@N...polbox.com> wrote in message
    news:54Ewc.141$%a5.17@newsfe5-win...

    > obecnie najskuteczniejszym (moim zdaniem) sa dwa sposoby:
    > 1. list od pracodawcy ze taki czlowiek pracuje i pojscie do pewnego banku

    sposob moze i dobry, ale....
    w wiekszosci przypadkow jednak ZANIM sie dostanie prace pada pytanie 'do you
    have a bank account?', jesli nie no to dziekuja. na kazde stanowisko to oni
    maja paru chetnych i na pewno jedna z tych osob konto bankowe ma.
    nawet idac do pierwszej lepszej agencji, musisz miec konto, zeby Cie
    zarejestrowali.

    > rejonizacja
    >
    > ja mieszkam w Brighton i w moim przypadku trwalo to 10 dni :-)

    a to nie jest tak, ze zeby sie ubiegac o NIN musisz miec juz prace? i wtedy
    pracodawca wystepuje w Twoim imieniu?
    no albo mozesz byc self-employed. ale nawet wtedy nie jest tak latwo;) mi
    zajelo 5 miesiecy;)))

    pozdrawiam i zycze powodzenia
    gosia