-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!p
ostnews.google.com!b40g2000prd.googlegroups.com!not-for-mail
From: Wojciech Asztemborski <w...@g...com>
Newsgroups: pl.praca.dyskusje
Subject: Re: Wycena wartosci pewnego pracownika :)
Date: 24 Apr 2007 00:32:24 -0700
Organization: http://groups.google.com
Lines: 46
Message-ID: <1...@b...googlegroups.com>
References: <euc61g$75m$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: 213.199.222.171
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: posting.google.com 1177399951 28717 127.0.0.1 (24 Apr 2007 07:32:31 GMT)
X-Complaints-To: g...@g...com
NNTP-Posting-Date: Tue, 24 Apr 2007 07:32:31 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <euc61g$75m$1@inews.gazeta.pl>
User-Agent: G2/1.0
X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.3)
Gecko/20070309 Firefox/2.0.0.3,gzip(gfe),gzip(gfe)
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: b40g2000prd.googlegroups.com; posting-host=213.199.222.171;
posting-account=F6dPRg0AAADEG38ZOnN_deY3RKntEVPj
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:205780
[ ukryj nagłówki ]
Kolega określa swoją wartość w 3 płaszczyznach:
1. Wartość jako specjalisty ds. techniczny (elearning/CMS)
2. Wartość jako specjalista ds. dydaktyki szkoleń elektroniczynych
3. Wartość polegającą jako osoba mobilna, z możliwością podjęcia pracy
w Niemczech.
Proponuję odpowiedzieć sobie na listę
Ad.1. Jako, że elerningu nie opłaca się wdrażać dla mniej niż 100
osób, to...
- Jakie znam platformy elearnigowe (Moodle, SAP, IBM, ....)
- Czy mam doświadczenie we wdrożeniu platform w dużej organizacji
(x1000)
- Czy znane mi są pojęcia LDAP, ActiveDirectory, ...
- Czy mam doświadczenie z realizacją wdrożeń na serwerach
aplikacyjnych
- Czy wiem co to jest SCORM i AICC
Ad2. Jako dydaktyk projektów elearningowych nie są mi obce
zagadnienia...
- Rapid elearning i model ADDIE
- Potrafię tworzyć scenariusze szkoleń
- Ankieta ewaluacyjna
- Sekwencjonowanie i grupowanie treści szkolenia
- Analiza zadaniowa, model Kirkpatrick'a, ARCS,....
Ad3. Skoro mieszkam blisko Berlina, to
- potrafię posługiwać się swobodnie niemieckim (mowa i pismo)
- angielski
- wyjazd/y za granice nie stanowią dla mnie problemu
Jeśli nie potrafisz się odnaleźć w powyższych zagadnieniach, to może
znaczyć, że masz za małą specjalizację i brakuje Ci doświadczenia .
Jeśli tak nie jest, to jedź na rozmowy o prace, negocjuj, a ile
wynegocjujesz tyle jesteś wart:)
Najnowsze wątki z tej grupy
- Pedalskie ogłoszenia na rządowej s. WWW oferty.praca.gov.pl:443
- Nauka i Praca Programisty C++ w III Rzeczy (pospolitej)
- Ile powinien trwać tydzień pracy?
- Jakie znacie działające serwery grup dyskusyjnych?
- is it live this group at news.icm.edu.pl
- praca 12/24
- 5 minut przerwy przy komputerze
- raczej już nigdy nie będę pracował w Polsce
- Stanowiska sztucznie tworzone
- Re: SOLUTIONS MANUAL: Optical Properties of Solids 2nd Ed by Mark Fox
- zapłata
- Re: Cwana cwaniurka czyli niemieccy oszuści.
- Re: Cwana cwaniurka czyli niemieccy oszuści.
- Jawność zarobków wszystkich
- rozmówki przy wódeczce...
Najnowsze wątki
- 2025-02-21 Warszawa => Key Account Manager IT <=
- 2025-02-21 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-02-21 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-21 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-21 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-21 Lublin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-21 Warszawa => Key Account Manager (Usługi HR) <=
- 2025-02-21 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-21 Chrzanów => Programista NodeJS <=
- 2025-02-21 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-02-21 Warszawa => Administrator Systemów Windows IT <=
- 2025-02-21 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-02-21 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2025-02-20 Piaseczno => Developer.NET <=
- 2025-02-20 Warszawa => BI Developer / Analityk BI <=