PracaGrupypl.praca.dyskusjeWszelkie dokumenty po ustaniu umowy o prac › Re: Wszelkie dokumenty po ustaniu umowy o prac
  • Data: 2007-10-13 11:31:27
    Temat: Re: Wszelkie dokumenty po ustaniu umowy o prac
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jackare" <jacek[kropka]leszczuk@interia_usun_to.pl> napisał
    wiadomości news:feomru$7ud$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > PIT 11 - do 15-go następnego miesiąca po ustaniu stosunku pracy.
    > Nie znam podstawy wle tak mi powiedziała kadrowa.

    Sprostowanie, nie ustania stosunku pracy, ale wypłaty ostatniej kasy od
    której powstał obowiązek poboru zaliczki na podatek.

    Rp-7 wydaje się obowiązkowo za lata przed 1999 - w celu ustalenia
    kapitału początkowego.
    Za późniejsze lata, to jedynie jak ktoś się stara o rentę/emeryturę.
    Teraz potwierdzeniem odprowadzania składek jest dokument RMUA (albo
    podobny, który zawiera wszystkie dane takie co są na rmua z podpisem i
    pieczątką firmy).

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)