PracaGrupypl.praca.dyskusjeWrocław to WrocławRe: Wrocław to Wrocław
  • Data: 2005-05-25 19:27:29
    Temat: Re: Wrocław to Wrocław
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MC" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:d72g50$qut$1@amigo.idg.com.pl...
    > Użytkownik "Immona" <c...@W...zpds.com.pl> napisał w
    > wiadomości news:d715ih$dmq$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Wyższe kwalifikacje na webmastera? A jakie to są? Zdawało mi się, że
    > uzgodniliśmy konieczne minimum. Sama kiedyś pisałaś, że nadmiar
    > kwalifikacji szkodzi.

    Kwalifikacje trzeba rozpatrywac pod katem rynku.
    Zrobienie www moze oznaczac rozne rzeczy - od statycznej www lub www z
    odrobina php pozwalajacego na sql injection >:) po rozbudowane aplikacje
    webowe, pelniace role cmsa, erp i wewnatrzfirmowej platformy komunikacyjnej
    i co tam kto sobie jeszcze zyczy. Duze firmy wymagajace stalej opieki nad
    wielkim portalem albo majace staly doplyw korporacyjnych klientow - a takie
    sa gotowe dawac warunki pracy wymagane przez tego czlowieka - chca zwykle
    ludzi bedacych w stanie pisac cale zindywidualizowane aplikacje (nie
    dopasowanie phpnuka).
    Strony na poziomie troche HTML + troche PHP/MySQL za glodowe stawki jest w
    stanie przyzwoicie wykonac wielu studentow i konkurencja jest na tym polu
    troche zbyt duza. Zlecenie/dzielo jest zwykle korzystniejsze dla pracodawcy
    niz etat, wiec jesli ktos jest gotow wykonac to na zlecenie/dzielo za taka
    sama stawke i tak samo dobrze, nie ma powodu zatrudniac kogos na etat. A ci
    chetni na zlecenia i dziela znajda sie w nadmiarze.

    I.