PracaGrupypl.praca.dyskusjeWrocław : ciekawe posady › Re: Wrocław : ciekawe posady
  • Data: 2004-09-05 20:20:36
    Temat: Re: Wrocław : ciekawe posady
    Od: Ari <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pamiętnej daty nie 5. września 2004 21:23,
    "Pe.Ka" (c...@t...cy) napisał:

    > From: [krzysztofsf] - 2004-09-05 20:37:
    >
    > Czytałem. Nie zmienia to faktu że w tym przypadku nie masz racji. po to
    > jest grupa ogłoszeniowa żeby z niej korzystać. Twierdząc to co
    > twierdzisz, nawołujesz do jawnego bojkotu ppo i zalewania ppd różnego
    > rodzaju ofertami. Nie tędy droga. Psucie jednej części usenetu nie
    > naprawi automagicznie drugiej.

    Podpisuje się pod tym! Dlatego mój pierwszy post. Nie jestem tak
    zorientowany w useniecie jak Wy (jestem początkujący), ale jest dla mnie
    pewne, szukając informacji kieruję się nazwami grup i ich opisami. A to
    jednoznacznie wskazuje, że oferty pracy będę szukał na pl.praca.oferowana,
    a omówienie spraw związanych z zatrudnieniem na pl.praca.dyskusje.

    --
    Ari