PracaGrupypl.praca.dyskusjeWózki widłoweRe: Wózki widłowe
  • Data: 2009-09-24 12:13:18
    Temat: Re: Wózki widłowe
    Od: Kafcjel <k...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2009-09-24 11:44, Kafcjel pisze:
    > Witam.
    >
    > Jak chodziłem kiedyś na kurs, to miałem taki zestaw pytań i odpowiedzi.
    > Teraz go gdzieś zgubiłem.
    >
    > To nie były gotowe testy ani nic w tym stylu (nie takie, co ludzie
    > wciskają w necie), tylko raczej materiał do nauki. Odpowiedzi były
    > bardzo obszerne i wyjaśniały każde zagadnienie bardzo szczegółowo.
    > Pamiętam, że pierwsze pytanie było chyba w stylu "Na jakie uprawnienia
    > zdajesz" i w odpowiedzi było coś "Obsługa wózków jezdniowy z napędem
    > silnikowym WJ0 II (...)" czy jakoś tak. Próbuje sobie coś jeszcze
> [...]

    Ale tu pewnie wszyscy mają wyższe i w dupie mają wózki.

    Ale to powinniście wiedzieć:

    Firma, która organizowała kursy wymyśliła sobie, że powtórzy egzaminy
    ponieważ dużo osób, które uczęszczały na kurs nie zdało. Był egzamin
    dozorowy z 3 pracownikami dozoru technicznego, którzy najpierw zadawali
    pytania i jak się odpowiedziało poprawnie to była praktyka, po praktyce
    wystawiali parafkę, że egzamin zdany i informowali kiedy zostaną
    przesłane papiery. No i ja zdałem wszystko bez problemu, a teraz ta
    firma chce, żebym zdawał ponownie -> Czy muszę? Czy mogę im powiedzieć,
    że mam w dupie, bo już zdałem przed urzędnikami?

    ZGD
    --
    Kafcjel