PracaGrupypl.praca.dyskusjeWniosek o zatrudnienie › Re: Wniosek o zatrudnienie
    From: "Zator" <z...@p...fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Wniosek o zatrudnienie
    Date: Mon, 18 May 2009 21:36:37 +0200

    > Nic nadzwyczajnego, jak sądzę.
    > Ktoś myśli po staremu - podanie o pracę.
    > Proszę o zatrudnienie mnie na stanowisku... itd.

    Dzięki.
    Pewnie masz rację, poniżej dałem całą litanię.

    1. oferta z wnioskiem o zatrudnienie;

    2.. list motywacyjny;
    3.. CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu
    pracy zawodowej;
    4.. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie , uprawnienia,
    dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (certyfikaty, zaświadczenia ze
    szkoleń, itd.);
    5.. kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy;
    6.. oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo
    ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
    7.. informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności (dotyczy osób,
    którym zostanie przedstawiona oferta pracy);
    8.. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z
    pełni praw publicznych.