PracaGrupypl.praca.szukanaWezme jakas lekka prace za 6-7 tysiecy zlotych netto › Re: Wezme jakas lekka prace za 6-7 tysiecy zlotych netto
    From: "rheed" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: Re: Wezme jakas lekka prace za 6-7 tysiecy zlotych netto
    Date: Thu, 6 Mar 2008 15:01:09 +0100

    Proponuje poszkuac pracy jako tancerz egzotyczny/striptizer (Erotic Dance
    Show Maker) w nocnym klubie dla panow o preferecjach homoskesualnych.

    "Omnibus" <o...@o...eu.net.biz.org.com> wrote in message
    > Przyjme od zaraz jakas prace za 6 do 7 tysiecy netto miesiecznie. Nie
    > ciezka.

    Ta praca to bedzie czysta przyjemnosc

    >Umiem robic prawie wszystko a przynajmniej bardzo wiele.

    I oto chodzi

    >Mam doswiadczenie ponad 12 lat pracy i checi takie jakich nikt nie ma.

    Wystarcza szczere checi, sprawne usta i dlonie.

    > Programowac umiem ale nie lubie wiec nie bede tego robil
    > Nie znam sie na bilogii molekularnej, filozofii itp. Moge sprzedawac ale
    > placa podstawowa musi byc jak powyzej, reszta moze byc prowizja.

    Tylko mezczyzna wie jak sprawic przyjemnosc innemu mezczyznie - premie
    bedziesz mial niebotyczne

    > Fajnie zarzadzam. Zasobami, procesami i ogolnie. Naprawde fajnie, wiec
    > moge byc dyrektorem, wiceprezesem, pelnomocnikiem czy kims takim, mam w
    > tych tematach zreszta duze doswiadczenie.

    Bedziesz mial z nimi glebokie kontakty.
    Jezeli klient bedzie mail bogata fantazje to bedziesz tez kowbojem lub nawet
    owca...

    >Branza w sumie dowolna.

    To dorze ze jestes elastyczny (twoj odbyt miejmy nadzieje tez)

    >Mile widziane atrakcyjne dodatki do stanowiska jak sluzbowy samochod czy
    >swoboda podejmowania decyzji albo nielimitowany czas pracy.

    Wszystko to bedziesz mial. W samochodach sluzbowych tez spedzisz wiele
    czasu.

    > Nie lubie procedurek, KPA i klik, wiec sektor publiczny wykluczony, chyba
    > ze przedsiebiorstwa nalezace do skarbu panstwa - tym sie moge
    > zainteresowac.
    > Znam jezyki zachodu i wschodu, preferuje kulture wschodu i południa.
    > Czekam na propozycje z Katowic, Gliwic i okolic. Sosnowiec wykluczony.
    Slask :-)
    Starsi biznesmeni zza Odry beda Ci placic w Euro.

    hew fan