PracaGrupypl.praca.dyskusjeWejsci do UNII Europejskiej a praca ??Re: Wejsci do UNII Europejskiej a praca ??
    From: "mer" <b...@n...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Wejsci do UNII Europejskiej a praca ??
    Date: Wed, 25 Dec 2002 20:59:20 +0100
    Sender: v...@k...onet.pl@pe10.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl

    A i bym zapomnial. Szukanie pracy (poprzednio bylo latwiej, albo sama do
    mnie przychodzila albo wystarczylo kimnac sie o 3 nad ranem pod
    Spoldzielnia Studencka, zeby dostac na 50% robote rano) nauczylo mnie
    jednego --> jezeli dostane robote, to ja przyjme, ale jezeli nie bedzie
    mi odpowiadala atmosfera lub pieniadze, to bede szukal nadal i jezeli
    takowa znajde, to pozegnam swojego pracodawce bez cienia wspolczucia ;).

    Flyer

    Ale sie podniecasz! Każdy normalny człowiek tak robi.
    Jak ci w sklepie chcą starą bułkę w cenie świeżej wcisnąć to też sie bedziesz na
    liście chwalił, że
    nie kupiłeś?
    Poważnie radzę abyś do psychologa zajrzał to ci poprawi osobowość.

    mer