PracaGrupypl.praca.szukanaWebmaster: (X)HTML, Javascript, DHTML, PHP, MySQL, XML, JavaRe: Webmaster: (X)HTML, Javascript, DHTML, PHP, MySQL, XML, Java
  • Data: 2004-02-12 10:36:45
    Temat: Re: Webmaster: (X)HTML, Javascript, DHTML, PHP, MySQL, XML, Java
    Od: "Roman Domanski" <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    zamiescilem oferte:

    http://usenet.gazeta.pl

    Oglaszam konkurs na wykonanie strony www firmy informatycznej.
    Preferuje Wroclaw, ale moze byc cala Polska
    Wymagania:
    - tylko html, bez flesza, bez jawy, bez php, bez innych "cudow" itp.
    - tylko prezentacja firmy, towarow i uslug z linkami do osobnego sklepu
    - objetosc: obecnie ok. 20 stron
    - 3 wersje jezykowe (D, US, PL)
    - atrakcyjna szata graficzna
    - oficjalne przekazanie praw autorskich zleceniodawcy
    - termin na wstepny projekt: 14.02.04
    - termin wykonania po zawarciu umowy: ok. 28.02.04
    - samodzielna praca, samodzielny (standartowy) projekt
    --

    Jest Pan zaiteresowany?

    Pozdrawiam
    Roman Domanski