PracaGrupypl.praca.dyskusjeWarszawa - programista Java/Spring/Swing/Hibernate/PostgreSQL › Re: Warszawa - programista Java/Spring/Swing/Hibernate/PostgreSQL
  • Data: 2008-08-03 09:24:12
    Temat: Re: Warszawa - programista Java/Spring/Swing/Hibernate/PostgreSQL
    Od: "uC" <b...@u...uc> szukaj wiadomości tego autora

    <s...@o...pl> wrote in message
    news:77d6.000003d7.4894406f@newsgate.onet.pl...
    > Witam,
    >
    > Poszukuję do projektu realizowanego przez międzynarodową firmę bardzo
    > dobrego
    > specjalistę technologii JAVA. Zatrudniona osoba powinna spełniać warunki
    > (...)

    czytalem poprzedni watek i powstrzymywalem sie od napisania komentarza ale
    teraz juz gosciu przegiales, wiesz dobrze ze nie jest to grupa poswiecona
    ogloszeniom a mimo to nadal je wysylasz! poniewaz jest to grupa poswiecona
    dyskusji o pracy wiec osoby pytajace jak nakbardziej maja prawo zapytac o
    widelki placowe i pisza ze chcialy by sie dowiedziec nie konkretnej kwoty
    ale poznac wlasnie widelki (tak jak ma to miejsce w krajach anglosaskich).
    skoro macie takie regulacje to moze bylbys w stanie je zmienic, skoro firma
    jest tak dynamiczna?! wplynac na kogos, i rynek pracy by sie zmienil...

    ja mialem przyjemnosc z ta firma i jej roznymi odlamami wspolpracowac i wiem
    ze na gwalt brakuje Wam (i pewnie nie tylko Wam) dobrych pracownikow, a mimo
    to przyzwyczajen nie zmieniacie, i jeszcze poprzez takie dyskusje
    zniechecacie swoich potencjalnych kondydatow. wielu moich studentow pracuje
    dla Was (co najmniej dwucyfrowa liczba a moze juz i wiecej) ale coraz
    glebiej utwierdzam sie w przekonaniu (od co najmniej kilku lat) ze nie warto
    polecac im Waszej firmy, a juz tekst p.t. "- przyjazną atmosferę pracy w
    stabilnej firmie i - motywacyjny system wynagradzania" tym bardziej upewnia
    mnie to w moich twierdzeniach, bo rzeczywistosc temu przeczy... (od czego sa
    chwalebne wyjatki, ktore bardzo cenie)

    przepraszam wszystkich za taki wywod, chcialem sie od niego powstrzymac, ale
    nie wytrzymalem
    pzdr.,
    uC