PracaGrupypl.praca.szukana:::::::::::::::::WWW::::::::::::::::::Re: :::::::::::::::::WWW::::::::::::::::::
    From: "mała m" <k...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: Re: :::::::::::::::::WWW::::::::::::::::::
    Date: Tue, 21 Jan 2003 14:29:55 +0100

    > JESTEM STUDENTEM 5 ROKU (informatyka,grafika)
    > SZUKAM ZLECEN NA STRONY WWW I PROJEKTY DTP(foldery, plakaty, wizytowki,
    itp
    > duze doswiadczenie moge pochwalic sie pracami mialem nawet wystawe swoich
    > grafik)
    > NIE SZUKAM PRACY NA STALE (taka juz mam) LECZ PRACY NA UMOWE ZLECENIE lub
    > jakiejs innej formy zaplaty
    > MOZLIWOSC WYSTAWIENIA FAKTURY
    >
    > MOJE PRZYKLADOWE PRACE z www jak ktos chce wiecej to moge wyslac wiecej
    linkow

    Parę postów pod rzad i nic? popatrz.. dziwne nie?
    Moze dlatego ze wrzeszczysz duzymi literami, narzucasz sie kilkoma postami
    pod rzad az sie czytac nie chce. Jesli tak dobrze piszeszesz prace
    zaliczeniowe jak znasz jakiekolwiek zasady wysyłania postów zeby nie robic
    dziadostwa i spamu to jestem, przyznam szczerze, w stanie odradzic kazdemu
    ktoby poszukiwał takiej osoby jak ty do napisania choćby wypracowania do
    gimnazjum .

    fuj!

    mała m