PracaGrupypl.praca.dyskusjeWKU ? › Re: WKU ?
  • Data: 2005-10-31 09:31:02
    Temat: Re: WKU ?
    Od: "LPoD" <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jarod" <b...@W...gazeta.pl> napisał:

    > Obecnie sobie studiuje i sie zastanawiam, czy jak zrobie inz. to czy robic
    > mgr. jakies uzupleniajace czy cos takiego. Bo w sumie przyszlo mi do glowy
    > ,
    > ze to durne wojsko moze mnie chiec w swoje szeregi wcielic na pol roku...
    > Jak sprawdzic czy mi to grozi czy WKU udzieli takich informacji ?

    Najlepiej na www.mon.gov.pl poszukać rozporządzeń ministra obrony.
    Na przykład w tym roku, podobnie jak w poprzednich, nie biorą
    absolwentów i przenoszą ich do rezerwy:

    http://www.mon.gov.pl/auths/562/files/42ad198c9c537_
    ustawa_pobor.pdf

    Tak więc gdybyś się obronił jeszcze w tym roku, to by Cię nie wzięli. ;)
    A jak będzie za rok - to nie wiem, ale informacji szukałbym
    w tym samym miejscu.