PracaGrupypl.praca.dyskusjeVW Poznan - pilne! › Re: VW Poznan - pilne!
    From: "Jakub Zysnarski" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: VW Poznan - pilne!
    Date: Mon, 12 Aug 2002 14:39:50 +0200

    Użytkownik "Wilbert" <w...@2...pl> napisał w wiadomości
    news:aj0h5l$jll$1@news2.tpi.pl...
    > Witam wszystkich!
    > Ide jutro do VW na I etap rekrutacji. Jak mnie poinformowano beda
    sprawdzali
    > zdolnosci interpersonalne. Z tego co zrozumialem bedzie jednoczesnie
    wieksza
    > liczba kandydatow wiec chyba jakies zadania grupowe albo co. No wlasnie -
    > czego mozna sie spodziewac, na co sie przygotowac? Moze ktos ma
    > doswiadczenia z VW?
    > Jesli to ma znaczenie to chodzi o stanowisko w dziale logistyki.
    >
    > Za konstruktywne podpowiedzi z gory dzieki
    >
    > Pozdrawiam
> [...]

    Jeśli do zaoferowania masz konkretną wiedze, a nie zdolności "pajacowania",
    to sobie odpuść. Byłem jakieś pół roku temu w tej firmie na Assasement
    Center. Na ten etap przyjęli bardzo dużo osób, często, jak się potem
    okazało, nie wiadomo po co. Ja startowałem jako informatyk z ogłoszenia,
    jakie zamiescili w internecie o poszukiwaniu specjalistów do obsługi w pełni
    zautomatyzowanej lakierni.

    NA pierwszym etapie rozmowy kazali nam zbudowac z papieru wiatrak. Z 6 osób
    jedna od razu kapnęła się, w czym rzecz i wyszła. Reszta zadanie zaliczyła.
    Na drugim etapie pytali mnie o dzieciństwo, plany życiowe i inne takie
    bzdury, jak to HR. Żadnych konkretnych pytań. Mieli odezwać się w ciągu 2
    tyg. Po miesiącu zadzwoniłem sam i dowiedziałem się, że poszukiwali
    MECHANIKÓW, a to ogłoszenie, na które odpowiedziałem, było dawno nieaktualne
    ;(

    Minęło już pół roku, a ja nadal mam niesmak do tej firmy. Tak naprawdę
    dziwię się tej firmie, że stosuje metody rekrutacji, które dawno wiele
    poważnych firm uznało za nieskuteczne.

    Krótko mówiąc - jeśli możesz, daruj sobie. Choć może w kwestii ekonomistów
    jest inaczej.

    Pozdrawiam
    Jakub