eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeUrzedy pracy - informacja elektroniczna.Re: Urzedy pracy - informacja elektroniczna.
  • Data: 2005-04-14 11:56:01
    Temat: Re: Urzedy pracy - informacja elektroniczna.
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Hi!!!

    Dnia Thu, 14 Apr 2005 09:59:55 +0200, na pl.praca.dyskusje napisałeś(aś):

    > Konkretnie chodzi o to, ze PUP publikuje w internecie oferty pracy,
    > natomiast nie zamiszcza przy nich danych pracodawcow (nawet telefonu).

    Po pierwsze - często pracodawcy nie życzą sobie, żeby podawać namiary na
    nich.

    Po drugie - pracodawcy podają pewne warunki i nie chcą rozmawiać z osobami,
    które ich nie spełniają - elektronicznie nie da się tego zweryfikować.

    Po trzecie - urzędnik to też pracownik - jest robiona statystyka i
    rozliczenie z ilości przyjętych petentów - takich "elektronicznych" się nie
    liczy, a czas zajmują. Wiem, że tak nie powinno być, ale spójrz na to z
    drugiej strony.

    No i są jeszcze jakieś przepisy o dokumentach elektronicznych, w których
    jest wymienione co taki dokument powinien mieć - niestety nie pamiętam
    gdzie ten przepis jest i co dokładnie w nim jest napisane :( Może ktoś
    pomoże?

    3mcie się.
    --
    Waldemar "Jakec" Bulkowski

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1