PracaGrupypl.praca.dyskusjeUrzad Pracy-wizyta po terminie....Re: Urzad Pracy-wizyta po terminie....
  • Data: 2006-02-01 21:43:00
    Temat: Re: Urzad Pracy-wizyta po terminie....
    Od: "leechu" <l...@p...fm_wywal_to> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Morton" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:drr35l$nq4$1@inews.gazeta.pl...
    > witam,
    > przegapilam o tydzien termin wizyty jako bezrobotna w Urzedzie Pracy.
    > jakie tego moga byc konsekwencje, ewentualnie jak sie tlumaczyc ?
    > czy przepadnie mi zasilek ?
    > morton

    To ja Cię może trochę pocieszę. Mi się kiedyś udało - 2 razy spóźniłem
    się i to po zasiłek właśnie... za pierwszym razem jakoś przeszło tłumaczenie
    się roztargnieniem. Za drugim razem myślałem że już mnie na pewno skreślą,
    rozmowa była poważniejsza chyba nawet z samą Panią kierownik, ale znów udało
    się. Były to kilkudniowe spóźnienia przed paru laty w Urzędzie Pracy w
    Zielonej Górze i faktycznie spowodowane roztargnieniem (dość mocnym co by po
    swoje pieniądze nie przyjść :)) ale cóż jak się było na utrzymaniu rodziców
    to pieniędzy nie brakowało ;) a nie dorabianiem gdzieś za granica na boku i
    nie wyrobieniem się na samolot z powrotem

    pozdrawiam
    Leszek